Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, December 23, 2015

Postpartum 3 in 1 bengkung moden bagi ibu lepas bersalin


After aku bersalin aku pakai bengkung lipan ke apa ntah nama die


contoh mcm ni

kena ikat ketat2..memang padat la rasa...tapi masalaH kalau aku nak pergi toilet..kena bukak dan longgarkan ikatan...
jadi renyah sikit...

so aku beli yang moden
kebetulan jumpa dalam fb 
serius memudahkan aku... kalau nak g toilet cuma bukak yang pelvic band punye tu je dan kau boleh wee wee atau poo poo sesuka hati...
aku puas hati aku pun share dengan korang...Aku share aku jual jugak...
ni review ikhlas ye..
Kawan-kawan kalau berminat nak dapatkan bengkung moden ni boleh la beli dengan kita...support kawan2 ...hihi




SMS / WHATSAPP : 016-8965045
Postpartum Abdomen 3 In 1 MURAH !!!!
RM 60 INC POSTAGE /SS TAMBAH RM 5 POSTAGE

(Bengkung Moden Selepas Bersalin)
●Sesuai untuk mereka yang bersalin secara ceaser atau normal.
●Juga sesuai untuk ibu-ibu yang ingin mengembalikan badan ke bentuk badan asal.

•Bengkung Moden yang berkualiti tinggi, mudah, cepat & selesa diguna ke mana sahaja.
•Bengkung ini free size dan boleh disesuaikan dengan saiz badan.
•Adjustable dan elastic.
•Amat mudah pemakaiannya dengan 2 pelekat yang melekat dengan kejap (zap on) .


Sesuai untuk :-
1) Ibu lepas bersalin, cantikkan semula bentuk badan.
2) Mengempiskan Perut Buncit
3) Pinggul besar/punggung besar
4) Mengecilkan peha besar.
5) Selulit di perut, peha, punggung.
6) Merampingkan Pinggang


Amalkan setiap hari untuk kesan maksimum..
Nak tubuh badan ramping selepas bersalin??
bertindak 2 cara:


1. Bengkung: Meratakan perut yang memboroi
2. Talipinggang: Merampingkan & membentuk pinggang

CARA MENGGUNAKAN BENGKUNG 3 IN 1

★ Boleh dipakai ketika baring atau berdiri
★ Laraskan pelekat mengikut keselesaan
★ Untuk lepas BERSALIN / BERPANTANG, pakai sedikit KEBAWAH (LOWER ABDOMEN) bagi menyokong rahim daripada
'jatuh'. Kemudian laraskan lagi dengan zap-on kedua untuk mengetatkan lagi mengikut keselesaan.
★ Lapik kain lain selepas memakai minyak di perut
★ Untuk tujuan ramping/slim, pakai betul2 di pinggang kemudian adjust lagi dengan zap-on kedua bagi mengetatkannya.


3 comments:

Puan Kutu said...

wow macam menarik je ni..bileh la difikirkan utk beli..yg bengkung pertama tu leceh la nk pkai..zaman skang semua benda nk mudah je

Puan Kutu said...

wow macam menarik je ni..bileh la difikirkan utk beli..yg bengkung pertama tu leceh la nk pkai..zaman skang semua benda nk mudah je

Aimi Muhamad said...

nnti kite nk order.mmg tgh cri ni.tunggu bajet ada kite whatsapp laju2.bulan ni nak setel brg lain dlu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers