Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, September 15, 2015

Bodek atuk


Cerite lepas raya hari tu..tapi baru nak story
time ni breakfast dekat KLIA2 sebab nak hantar atuk balik Brunei

bodek atuk


anak aku kalau atuk dia balik memang bermewah...
apa saje dia capai memang kompem atuk dia beli..
teknikalnye cucu FIL aku ni dah ade 3 orang
tapi sebab Encik Suami aku ni anak kesayangan Abaknye maka Cucu yang ni jadi cucu kesayangan la... bukan la bermakna dia tak pedulikan cucu dia yang lain...
cuma tak rapat sebab abang ipar aku memang dari kecik tak duduk dengan FIL aku ni...Mak sedare nye yang ambik buat anak angkat...

anak aku memang pandai bodek ok...ngan FIL ke dengan bapak aku ke memang win la kalau bab membodek...
tapi kalau dengan MIL or mak aku kurang nak la...berdukung tak nak...orang tu nak pegang pun ditepisnye tangan ... sampai sekarang aku tak faham



4 comments:

Unknown said...

suami akak org brunei ke

Orked said...

untung laaaa...teringat cite korea wonderful life yg die mmg aja anak die bodek atuk nenek die. comel gile! hahahahaha

Sop said...

atuk atau nenek mmg kalah dgn bodekan cucu
mmg selalu cam tu :) huhuhu

Unknown said...

anak saya abah saya jaga. selang seminggu abah jaga.

kalau nampak baba (atok) dia ni, saya ni sebagai ummi kirim salam lah dia nak heran dah. siap peluk tengkuk atok takut atok serahkan dia kat kita ni. adoi. first perkataan dia sebut pun baba. memang cucu dengan atok2 ni dia berat agaknya. hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers