Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, November 17, 2014

Xray kali kedua Hospital Serdang


Entry aku berkenaan Sophea kena xray tu korang ingat lagi tak???
dapat result  xray Alhamdulillah tulang belakang tak ada ape2...
tapiiiiiiii doctor cakap nak cek buah pinggang pulak...
sebabnye dekat telinga Sophea ada skintag *macam  ni ke eja???*
kebiasaannya kalau kat telinga dia akan berkait dengan buah pinggang
tapi doktor kata tak payah risau...sebab perkembangan Sophea normal
Insyaallah buah pinggang dia ok..
tapi doktor still nak cek jugak la....bagi tarikh appointment baru lak
dulu masa xray tulang belakang Sophea kecik lagi...
kalau baring pun dia redha aje..
time xray kali ni dia dah besar sikit...kalau lame sangat baring mengamuk...
doktor yang xray pulak sorang je time tu..dia la xray ..dia jugaklah klik2 kat komputer depan tu...
lame sangat sampai Phea mengamuk...last2 ada doktor lagi satu tolong...sbb tak dapat gambar yang cantik...mana taknye Phea asyik gerak2..menjerit...nangis
sampai aku naik atas katil tu dukung dia sambil xray...
doktor agah2 pun dah tak jalan
ohhh xray yang aku cakap ni cam scan perut org pregnant tu je tau..bukan xray macam kite biase tu...

tunggu 2 minggu lagi untuk result....
Alhamdulillah..result pun xde ape....
semua ok2 sahaja....

incase korang confuse skintag tu cane......tu dekat telinga dia tu la skin tag..aku tak sure betul tak ejaan aku ni...aku rasa masa aku pregnant dia hari tu aku jumpe anak buah aku belah Encik Suami...masa tu dia 6 bulan baru...kat telinga dia pun ada skin tag ni....aku duk la main2 bnda kat telinge die tu...aku tegur ..kalau aku kiss mesti aku gigit2 kat telinga dia..sekali anak aku kuar hah..amek ade 2..


2 comments:

LYAfrina said...

insyallah..
doakan y terbaik buat sophea

QasehnyaRania said...

harap xda apa la kan.
oo, skintag ye namanya.dlu nasa sy ngasuh dadwisya, ada juga..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers