Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, July 4, 2014

38 Weeks Check up

semalam pergi check up macam biasa dekat Klinik Kesihatan..
Alhamdulillah semua on track...sekali doktor cakap nk ukur perut aku...
Lepas ukur perut doktor kata nak scan, check air ketuban...
sekali doktor cakap air ketuban aku kurang, panggil lagi sorang doktor suruh scan sebab takut salah...
doktor lagi sorang scan pun cakap benda yang sama, 
Terus doctor buat surat refer kat hospital
iols is takut dah time tu, tak kan nak beranak hari ni kot...
dari KK terus ke Spital Serdang dekat dewan bersalin tu...
dalam hati dah risau sangat sebenarnya
tapi Encik Suami sengih2 sepanjang jalan (dalam risau)
siap nak balik ambik beg bagai T__T
sampai hospital nak mendaftar pun dah sekian...patient ramai gile dekat wad bersalin tu...
dekat sejam jugak la nak daftar...
dah daftar tunggu lagi 2 3 jam , tunggu panggil pulak.... 
tapi nak buat macam mana, orang memang ramai...
dah panggil nurse ambik tekanan darah ,cek air kencing
lepas tu menunggu lagi..dalam setengah jam nurse dtg cek heartbeat baby guna fetal dopler tu...
lepas tu menunggu lagi...
kena buat ctg pulak...
buat ctg sangat mencabar aku rasa
nak gerak banyak sangat tak boleh..kena baring flat je la...
sakit jugak pinggang ni
punyalah lama buat benda alah tu sampai kakak sebelah katil aku tertidur ,siap ade sound lagi...hihi
dah abes ctg doktor datang tengok kertas ctg tu, lepas tu bawak aku g scan
Alhamdulillah air ketuban xde la kurang sangat ...masih paras selamat katanya
tapi yang tak bestnye bukan boleh balik terus, kena tunggu lagi untuk buat ctg kali kedua T__T
dah setel semua kena tunggu lagi..sebab tak tahu result ke ape
dalam pukul 10.30 malam baru la nurse datang bagi buku merah 
dia kata boleh balik...Alhamdulillah...
tapi kena datang balik minggu depan sebab diorang nak tengok air ketuban...
Tapi kesian la dekat akak2 dekat sane, sebab ramai lagi yang xdapat katil sebab katil penuh kat hospital...
ade yang menunggu dari pagi kat hospital...
Kesian jugak kat Encik Suami...berbuka sorang2 dalam kete
aku dah suruh balik die tak nak...nak jugak tunggu...
dari pukul 8 pagi sampai pukul 10 lebih la aku ngan encik suami ngadap muka nurse ngan doc... sakit2 pinggang aku...

2 comments:

Unknown said...

mmg berdebar-debar la waktu2 skang nie...hehehe...ap2 pn good luck...

Azeramya said...

assalamualaikum & slm sejahtera..
saya ada menjual pkaian menyusu, peralatan & kelengkapan menyusu.. sudi2 lh jenguk ye.. mna tau klau berminat..
instagram : azeramya
facebook fanpage : Azeramya
blog : azeramya.blogspot.com
Whatapps : 019-4946337
email : azeramya@gmail.com
terima kasih...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers