Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, May 19, 2014

31 Weeks - Check up KKIA


Hari Khamis lepas check up lagi...
Jumpa Doktor scan
Still tak nampak Gender...sebab dah besar sangat kot..macam mana nak beli baju ropol2 ni...kalau jumpa baju tu aku asyik la duk pegang baju baby girl...kang beli yang ropol2 kang keluar pulak boy...dah guana nak pakai ropol ngan headband bunga besar bagai...

kedudukan baby ok..
kepala kat bawah, uri kat atas...
baby dah 1.7 kg...
Alhamdulillah
lepas tu doktor tanya nak bersalin kat mana???
terus aku blur...
aku belum decide lagi ni, nak bersalin kat kampung ke kat sini..
aku cakap dengan doktor nanti saya fikir
terus doktor pressure aku "ehhhh, awak jangan main2..awak dah nak masuk 32 weeks...bila2 masa je boleh ni.....buat keputusan sekarang...saya nak faks something (tak ingat doktor sebut apa) ni..kalau bersalin kat kampung saya faks dekat hospital sana...

lagi la aku blur...Encik Suami dah la kat luar...tak reti aku buat keputusan sorang2 ni...
last2 doktor cakap, kalau nak bersalin kat kampung awak kena balik 2 minggu awal ye...

aku pun jawab la yang aku bersalin sini ....
doktor terus refer aku dekat serdang untuk appointment ape ntah... 
aku tak kisah la, kajang ke, serdang ke putrajaya ke... 
sebab kat mana2 pun sama je...
bertabah la aku berpantang sorang-sorang kat rumah nanti...
nasib baik rumah Kak long aku dekat je...
kot tak tau nak buat ape, aku jerit je panggil die nanti..



3 comments:

mamamursyid said...

Eee bestnye.. Mesti x saba2 tunggu baby keluar..

Unknown said...

garang nye doc.. haha.. seb baik tak teberanak die tanye camtu tao.. T___T

ajumohit said...

seronok nak menyambut kehadiran org baru, semoga dipermudahkan semuanya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers