Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, February 27, 2014

Merata-rata


hari tu aku bukak peti ais, bahagian freezer tu sekali aku jumpa lighter Ecik suami dok dalam tu...
aku ambik , bagi jelingan maut dulu kat die...
lepas tu pura2 tanye...
lauk lighter ni kite nak masak ape ye????

sengih2 die ambik lighter die...
tanpa perasaan bersalah dia cakap
"ni kalau masak 3 rasa pun sedap"

hangin tol aku....

2 3 hari lepas tu encik suami tolong basuhkan kain dalam washing machine...
sebab dia dah tolong basuh 
balik keje tu aku terus nak jemur...
angkat2 kain nak masuk dalam bakul 
aku jumpe lagi lighter dalam mesin basuh....
aku tanye encik suami
"baju sape kaler kuning ni????"

die tengok aku sengih2...
"patut la abang cari tak jumpe2...duk kat situ rupanya"

T____T

3 comments:

Nastyna said...

hehe selalu kan depa ni, kadang2 tanya kita "mana lighter?" walhal depa yang 24jam ngan benda tu.

Unknown said...

Hahahaha, dah pelupa tahap apa lah nih hehehe

Unknown said...

@nastyna ~ itu la pasal nya..sikit2 tanye kite..sikit2 tanye kite

@shasha~ bukan pelupa tapi time masukkan seluar dlm mesin tu selalu x cek dulu poketnye

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers