Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, November 12, 2013

Boring dah tengok blog ni bersawang


lately ni aku tak ada idea nak mengolah ayat untuk upkan entry
idea dah ade, tapi nak buat ayat tu payah betul
dulu-dulu boleh la main type sesuka hati 
sekarang dah tak boleh
silap type menyesal seumur hidup...hewhewhew
oleh kerana aku tak ada idea up entry 
makanya hobi terbaru aku adalah blogwalking + stalker + + +
antara blog yang aku suka baca 

http://www.miasuraya.com/

Stripped ...but not entirely ;)

bukan blog lucah ok...
aku suka baca tentang adik die asna
kadang2 gelak aku sorang-sorang baca pasal asna ni


niezzareenamemory02

blog akak ni aku suke usha anak die Qausar
homey okeh

http://jalanjalan-makanmakan.blogspot.com/

blog ni aku suke tengok makanan..
xde gambor xdapat copy...pasal die warning aku kate banyak cantek muke kao...
memang cantik pown*sambil libas tudung bawal*

The Kasihs

blog ni aku tak tahu kenapa, aku suke sangat stalk gambar2 diorang anak beranak
apakah???????????
nak2 si amani...
kalo depan aku memang tampo2 pipi gebu die tu
gerammmmmm.....

KomenSen
blog ni mula2 aku baca, memang tak boleh berhenti gelak....
blog pakcik2 tapi aku tetap suke penulisan die...gituuu

banyak lagi aku suke bw, nanti sambung balik

blog fatin liyana, cik epal,  hanis zalikha, zack zuhairi pun iols minat jugak....tapi payah nau berupdate...kadang2 3 bulan sekali baru aku bukak blog diorang ni...kahkahkah

ok tu saje setakat ni




2 comments:

Unknown said...

klu yg stripped tu suka tgk fashion dia..hihih

Nastyna said...

I pun suka stalk blog blog kat atas ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers