Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, September 30, 2013

Inner magic - Tak Melekap di Dahi.. muka bulat pun sesuai sangat pakai ...katenyeeeee

STICKY POST
Masa ngah ready nak ambil exam W27 hari tu
dak syu ngan dak ain tegur muka aku bulat bila aku pakai shawl
kebetulan pulak time tu aku pakai shawl ngan inner 10hengget beli kat pasar malam...
boleh diorang tegur muka aku bulat gile 
terus xde mood nak ambek exam
kalau aku xlulus memang salah dorang berdua
mental breakdown ko tau...

lepas tu diorang promote suh beli inner magic
elok katenye
diorang pun dah beli
inner magic ni bila pakai memang xmelekat kat dahi
muncung ngam2 aje
tak sakit telinga sebab tak mencengkam
aku fikir2 bagus jugak kalo try
tapi alang2 try pe kate aku borong terus..
boleh jual kat blog gitu...
first batch aku ambil
tak sempat nk haplod abes dijual oleh akak aku....
aku pun xsempat rembat satu
si ziah aje sempat rembat colour hitam
ni dah baru order tu pun dah ada yang cop colour siap2...
so balance yang ada aku publish kan la di sini ye...
aku banyak ambil colour hitam n kelabu, sebab ramai beno yang request nk colour tu...

layan dulu gambo ye..
macam gini la ghopenye...








harga RM 10.00 postage RM 6.00

pape pm kat facebook atau wassap 016-8965045
thanks darls

4 comments:

Salma Othman said...

memang best pakai inner magicni.xbulat muka bila pakai shawl. :D

Unknown said...

saya pun ada jugak try inner ni..okla kan dr yg melekat di dahi tu..
blogwalking...jemput ke blog saya dan kita tukar link ye..
http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

biskutcelup said...

blogwalking sini :)

Unknown said...

blogwalking..jemputla ke blog saya dan bertukar2 link
http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers