Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, August 28, 2013

KURUNG LACE ALA SCHA AL-YAHYA ...NEW STOCK!!!


Sebelum raya hari tu Baju Kurung ala Scha Al-Yahya ni memang macam goreng pisang panas la....
bertubi2 orang tanya
stok laju berjalan macam air terjun
dah abes stok pun ada customer masih tanya2 lagi...
Hari ni aku nak mewar-warkan bahawasanya stok kurung lace baru sampai
harga pun lebih MURAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!
untuk permulaan aku upload sikit dulu
nanti ada masa aku upload lagi..
tapi kalau korang tak sabar boleh ke Page Miszsheyla's Closet terus
aku dah upload sane....
klik aje gambar facebook kat belah kanan blog aku ni..
hehehe trimas semua... :) 








LENGTH: 77CM
BUST: 96CM
SHOULDER: 38CM
SLEEVE: 57CM
SIZE: FREE SIZE, FITS UP TO M
MATERIAL: COTTON + LYCRA + NET
RM 26.00





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers