Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, July 25, 2013

Bertabahlah!!!!!!


aku rasa korang semua tau kot pakej smartphone yg digi buat...
aku adalah salah seorang yang grab hp free yang digi bagi...
berbekalkan rebat RM200 yang aku dapat
aku pun pergi claim hp free dekat digi center..
dapat simcard digi smart plan
so far aku rasa digi memang murah la...
senang pun senang
nak2 kalau korang memang jenis berfb, berwassap, berline, berkakao talk...
digi memang terbaik la kate ko...
memang smart la plan die....
even dekat area perumahan aku yang line kadang2 ting tong pun laju aje kalau aku bukak fb ke ape....
so far aku suggest digi la untuk social network ni...
budak sekolah pun boley pakai 

tapi yang tak smartnye hp aku tu...
haishhh..biasa la hp murah
xreti guna sangat
hurup pun kecik2
dapat pulak jari aku ni besar gedabak.
nak tekan satu huruf smpai 3 huruf die keluar..
cissssssssssssssss
dapat bonus t ingat nak pergi digi 
beli hp baru...
sekali bonus dapat 500 je...
Alhamdulillah...lepas la buat belanja raya...
beli hp xkot...
aku terlalu kedekut untuk itu kot...
tunggu orang belanja...
tapi orang tu buat tak reti aje...
nyampah nok

sorry tak de gambar...
lately ni iols sgt malas nak upload gmbar....
hari tu buat triffle pun x upload2 lagi gmbarnye 
nak bagi mak jemah-mak jemah jeles...


2 comments:

~AkuTeTapAku~ said...

mne pic triffle???mak jemah teringin nak tengok..

Unknown said...

haaa...sabar jemah...nanti iols upload....triffle gelombang kedua..kahkahkah..senang gile nak buat...hari ni jemah nak buat aiskrim milo pulak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers