Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, March 26, 2013

Tema = tiba-tiba jadi Non Glitterati Member T__T


semalam kan tetibe aje aku bukak akaun nuffnang aku

lepas tu tiba-tiba aku perasan status aku dah bertukar jadi Non -Glitterati
tiba-tiba aku rasa pelik
lepas tu tiba-tiba aku freak out
lepas tu tiba-tiba terfikir
kalau tiba-tiba jadi Non -Glitterati maknanya iklan di blog akan tiba2 berkurang
bila iklan tiba-tiba berkurang susah la nak dapat CPUV kan???
bila tak dapat CPUV maknanya xde fulus...
tiba-tiba aku terus anta tiket kat nuffnang
jenuh aku mengarang madah-madah berhelah suruh dia kembalikan status aku...
berdebar2 tunggu jawapan diorang
baru tadi aku bukak nuffnang, status aku dah tukar balik ke Glitterati...
fuhhhh.. nasib baik la....
lau tak kite dah majok da tau $__$
tiba-tiba tengok jam
eh...tiba-tiba dah pukul 5 lebih
tiba2 kemas barang
nk tutup pc x boleh..sebab aku ngah mengarang lagi....
kahkahkah......
dah la adios...
majulah glitterati untuk CPUV

*psst - tema ini hari ialah tiba-tiba

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers