Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, March 22, 2013

KRYOLAN TV PAINT STICK


kryolan tv paint stick ni aku kenal sejak aku study lagi
pasal kakak aku ni make up artis
makeup artis tu korang jangan salah faham pulak
bukan tukang makeup artis tu, walopon ade jugak 2 3 orang artis die pernah make up kan...die makeup pengantin, orang g dinner, ade function ke ape
so aku suka tengok kalau orang make up pakai tv paint stick ni..sebab lama-lama make up akan blend dengan kulit..
lama-lama akan nampak efek glowing gitu....
so masa aku start kerja tanpa pengetahuan kakak aku ni, aku telah ambil 2 stick foundation ni...
sebab banyak sangat dalam bekas die tu, kompem die tak kan perasan punya kalau ilang kan...yang aku amek tu memang dah tinggal sikit ok..aku tak amek yang baru punya..
dan aku tak risau naik jerawat sebab campur2 dengan kulit orang lain sebab biasanya kakak aku pakai span dan potong kryolan ni sikit2. so memang xde istilah campur2..
so start dari hari tu la aku pakai Tv Paint Stick ni, keluar rumah, g kerja, semua aku pakai
kakak aku kate kalau pakai hari2 tak sesuai, 
tapi memang aku tak pedulikan...sebab pade aku die takut make up die abes ....
nak nampak efek flawless ok..harus la tutup segala cela...
serius kalau korang pakai 
segala parut semua ilang, walaupun dengan pemakaian yang nipis...
dan bila dah lama atas kulit kita, colour die blend terus...so nampak natural la...

even sampai sekarang aku masih lagi pakai Kryolan TV Paint Stick ni
masa aku kawen pun pakai Kryolan TV Paint Stick ni...
ni pic kawen aku.....
sumpah aku tak edit, cuma crop sikit, n rotate





Kryolan Tv Paint Stick - (25ml)
3W – CERAH (KULIT CINA) – LISA SURIHANI
4W – NATURAL (PINKISH) – AYU RAUDAH
5W – SEDERHANA – AMY MASTURA
NB – KUNING LANGSAT – ROZITA CHE WAN
FS38 – NATURAL (YELLOWISH) – FASHA SANDA
FS36 – SEDERHANA – ZIANA ZAIN
FS45- SEDERHANA YELLOWISH
N4- PINKISH NATURAL
IVORY / CHINESE / 10W / 092 / 508 / NG1 / NG2 >> untuk andaman pengantin (mix)
 — 

TV PAINT STICK adalah foundation yang sesuai untuk semua kulit. memberikan effect gebu dan licin pada kulit. merupakan foundation yang paling “femes” dalam produk Kryolan dikalangan MAKEUP ARTIST dan MAK ANDAM. TV PAINT STICK boleh didapati dalam beberapa tone warna spt carta yang disediakan dibawah.Sesuai untuk semua jenis kulit.
CARA PEMAKAIAN:
- Perlu menggunakan PINK SPAN (RM 20) untuk mendapatkan effect yang rata dan gebu.
- pink span perlu dilembabkan dan ratakan tv paint stick pada wajah anda sehingga betul2 rata.


- SPAN yang sangat penting dalam pemakaian tv paint stick. Tanpa pemakaian span ini, sapuan adalah kurang menarik. Dengan penggunaan span ini, hasil lebih rata, gebu dan menghasilkan effect yang sangat flawless pada muka sekaligus menyebabkan foundation anda lebih tahan lama pada wajah. Dapatkannya bersama TV PAINT STICK anda.

berminat ???
KLIK FACEBOOK SINI

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers