Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Saturday, October 13, 2012

Pulau Pangkor Part 1

 
berpart2 la pulak....
korang nak cakap bajet retis ?
tak kot..retis mane tulis blog sgt...dorang lebih suka guna twitter...
sebab tu aku bile bukak akaun twitter je terus feeling artis dah...
bhahahha bila tak ada folower baru sedar diri sikit....
pergi pangkor dah lama sebenarnya tapi baru nak hapdet..
 
satu nasihat aku
kalau korang nak g pangkor jangan biarkan hotel uruskan korang punya tiket feri and pengankutan
tiket feri yg harga rm10+RM 1 harga teksi jadi RM 25 hengget....
korang beli sendiri aje la...
lagipun feri ke pangkor ade setiap setengah jam sekali
so dont worry
 
kat pangkor kitorang menginap kat pangkor coral bay resort
pada aku okey la....
cuma tak ada la view pantai/view laut etc
aku punye bilik hari tu pun ngadap padang ke ape ntah...
terus tak de mood nak lepak kat balkoni
 

view dari bilik.....

view depan ke tepi hotel ntah la...

dalam lip hotel T__T
 
gambar hotel xde sgt ...dlm bilik lagi la tak ada...
x dpt nak tunjuk kat korang
aku tercari2 jugak mana gambar aku dlm otel
xde upenye...
adik2 aku je yg sonok hungga2 sementara aku gigih menjalankan tugas2 rasmi
 
 

1 comment:

Nour Adieb said...

Wahhh,best nya dapat jenjalan di Pulau Pangkor :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers