Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, August 29, 2012

Taktik menoyol time exam


aku rasa kan kebanyakkan dari kita-kita ni lah dari zaman sekolah sampai la zaman u memang kuat betul menoyol time exam kan???
walaupun korang dah study, dah baca betul2 bab tu ...  tapi tetap nak menoyol...
sebab takut lupe n confuse....

tapi sesadis- sadis aku lah..aku takkan menoyol time final exam....
takut kantoi beb.... malu satu...pas tu kena repeat balik nanti...xpepasal...
kalau menoyol time quiz ke ape tu dah biasa sangat....bhahahahhaaa
bahan-bahan menoyol ni jangan cakap la memang banyak....
antaranya

1. Meja
yang ni aku rasa majoriti budak2 kelas aku buat.. tulis kecik2 atas meja segala formula-formula...kalau quiz law lagi la...penuh satu meja contoh2 kes...tapi haruslah ko kena pandai cover ngan kertas soalan dan juga segala kertas yang kau ada...lau lect perasan padah jawabnye...lagi kelakar masa sekolah dulu..abis segala formula dak2 kelas aku tulis atas meja. sekali cikgu mintak tukar tempat duduk..PADAH ko tau...PADAH!!!!!! alasan dia tak nak korang duduk dengan satu geng , nanti meniru aje kejenye.. time tu memasing berjanji tak nak pandang kiri kanan...tapi cikgu tak mo terima..die nak jugak pindahkan...kalau budak perempuan redha aje pindah ke meja yang diarahkan..muka memasing tunjuk hampa.tapi kalau budak lelaki pindah perangai ya hampun..angkot sekali meja...padahnye abes kantoiiiii....

2. tulis di tangan
aku tak de sampai penuh tapak tangan...celah2 jari aje ok...

3.dinding atau langsir
siapa yang duduk dekat dinding atau dekat tingkap lagi best...meja boleh tulis..dekat dinding boleh tulis...dekat langsir boleh tulis..complete okeh...agak-agak nak guna formula dekat dinding, jangan sengan2 terus lentuk kepala kat meja..muka hadap kat dinding...pura-pura main pen...sambil salin formula tanpa perasaan bersalah .

4. nota kecik2
 

 
yang ni standard..tulis nota kecik2 lepas tu share satu kelas....cume budak2 nerd aje yang tak berani terima huluran...kahkahkah

5.pada kalkulator

yeah...ini paling bernas....penuh satu kalkulator dengan formula-formula yang penting.....

korang lak cane?? mesti ag advance kan....

psss** tapi ingat ye meniru ni tak berkat.....t bile keje kan asyik jadik kuli aje....bhahahahaa
gambar gugel...kecuali yg aku buh wm

2 comments:

HyRoSSa NeNy said...

uish dahsat... hahaha... tapi tyme u aku skema... so tak bani tiru..
makne aku tergolong budak nerd ke?? wakakaka...

tapi mase skola aku la taiko!!!! ;P

sal ya said...

tak ada la meniru kecuali yg lecturer kata blh bincang. bincang pun macam bincang kat pasar malam. semua org blh dgr. hahaha...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers