Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, January 18, 2012

Hello aku perempuan okey....


oleh kerana ke " Rock" kan suare aku seminggu ni agak susah untuk aku berkomunikasi dengan orang luar...yela aku kena keluarkan angin lebih sikit untuk memastikan ayat yang aku nak sampaikan keluar dengan jayanya..penat tau tak....aku cukup tak suke kalo kena angkat tepon... memang xde orang pakse aku jawab tepon..tapi aku bingit la bunyik...kringggg...kring...kring.....sakit ati gak dengar...nak tak nak jawab aje la....tapi hari ni tol2 aku sentap

pemanggil : hello 
aku : hello * suare rock sikit2
pemanggil : Hello boleh cakap dengan encik Shark
aku:En shark xde kat tempat die
pemanggil: eh ni bukan encik shark ke???
aku : eh....bukan la ni perempuan 
pemanggil : ooooo
terus letak tepon


suare aje rock seminggu dua ni tapi aku masih perempuan melayu terakhir tau tak!!!... ciskek tol 
ape maksud ooooooo tu???
suare pompuan laki pun dah tak kenal...
hangin tau tak...
fineee!!!!! fine!!!!fine!!!!!!!!


6 comments:

safurara said...

hehheheeh sabar eh =) makan stepsils

dudu dhiyA said...

ahaks.. ganaz kau nyah ! hahahahah

dudu dhiyA said...

ganaz kau nyah ! hahahhaha

HyRoSSa NeNy said...

skrg musim demam... aku pon dh seminggu demam... suare sengauuuuuu... fuh....haha...

take care~~

Unknown said...

@cikpuan rara

uish..strepsil dah byk makan...lozeng tekak dari klinik pun dah makan...x jalan gak

@dudu dhiya
pompuan melayu terakhir ko tau nyah...very the sopan2...suare aje cam orang baru baligh...erk...

@hyrossa

hahahhaaa...tang suare yg malas tu..ko sore sengau aku sore rock.....fenattt kalo nk bercakap

Unknown said...

ini LOL hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers