Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, August 4, 2011

Happy Birthday Mucuk ku...

waaa...hari ni genap setahun blog aku ni hidup dengan aku...macam2 pengalaman dah die ngan aku...segala karenah aku seme dia layan tanpa ada bantahan langsung..walopon wet nuffnang gerak slow2 cam siput sedut tapi aku tak kisah..yang penting seronok bila ade orang komen2 entry aku....tapi bila entry tu kosong tanpa komen aku ase cam =,='' fine...... bila ade orang komen makne orang bace tapi kalo x komen tak bermakna tak baca kan...aku pun kekadang suka bace aje..tapi nk komen cam xde idea bernas ..kang aku komen "hehehehe..neway visit blog ni" kang orang kate x ikhlas... n ada jugak yang kadang2 komen hanya dengan baca tajuk tanpa baca entry ...adaaaaaa la... ada yang jenis mcm ni...tapi bukan salah dorang, mungkin entry aku x dpt tarik ati die untuk baca...jangka masa blog ni aku ase dah tahap leh jadi tajuk karangan UPSR la...aku ase tajuk yang seswai ialah

"aku sebuah blog"

huhuhu.... boleh aku ase, biase dulu wat karangan aku sebatang pensil...

mekasih pada semua yang memolow blog ni...dan pada yang mengkomen blog ni..aku mang perasan, ade 2 3 orang blogger yang selalu singgah sini... mekasih kamu....lebiu..muah..muah....pada yang sudi klik iklan pun mekasih...n untuk itu aku cadang untuk wat sedikit contest yang mana adiahnye aku lom fikir pun ag..huhu tapi x kire nak wat jugak..

u olz wait haaa..

pstt** teringat ade sorang ag x dpt adiah utk ga lepas T_T ..t ai pos okeh

1 comment:

Ha Fei Z said...

(ape nmpak mcm budak busuk kalo x komen?.. ape? ape?.. ) aku boleh kasi thumbs up sama blog ko ni... teruskan usaha anda. ( "terus usaha anda" <<komen cikgu aku thadap karangan2 yg aku bt time skolah dulu ...haha) ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers