Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, July 13, 2011

You've just made my day

pepetang cam ni , boring mengadap keje yang tak siap-siap, yang tak balance2. sibuk uruskan kursus sekali dak ain tergelak-gelak....aku pelik kenape la pulak budak ni gelak gile2... die suh aku baca satu entry satu blog ni...ekh..memula aku bace pun dah tergelak-gelak...okeh terus duduk kat meja mintak id blog pada dak ain........

pada aku penulisan uncle ni sangat simple, tapi tak tahu la kenape aku rasa uncle ni kelakar bebeno, seyes aku x boleh baca entry beliau , mesti aku tergelak-gelak...  x melampau kot kalau aku cakap blog uncle ni pilihan aku kalau aku boring2. selepas blog  zack zukhairi (dah lame bersawang T_T)... even cerita die cuma pasal family aje tapi entah la.. bace tajuk pun kekadang aku gelak....

ke aku ngan kawan aku je cenggitu?????

hoh try bace

KomenSen

klik banner untuk bace .

2 comments:

al-lavendari said...

fuyooo .. baik punya promosi. terima kasih banyak-banyak atas entri ini.

uncle benar2 terharu !

tapi tak adalah sampai haru biru ..

Unknown said...

@al-lavendari ~ huhu..promosi raye..hahaha entry uncle memang sempoi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers