Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Saturday, July 9, 2011

phewwww...selamat den

pepagi kawan akak aku inform jalan kl banyak tutup, kalau nak balik kampung balik awal sikit, t xde la sesak ngan orang ag, ngan polis ag.... so kol 5 pagi dah bangun siap2, mate aku mang xleh nak bukak dah...tido kol 3.30 pagi, bangun kol 5.....demmmmm

gerak dari bangi, sampai mrr2 lepas tol aje ade roadblock, kete depan die lepas, sekali turn kitorang die suh ketepi...

abe polisi : mintak ic ngan lesen memandu cik... yang lain bagi ic....

kakak aku pun bagi la ic pade brader tu,

abe polisi : ni nak g mane ni????? kenape mate kawan2 awak lebam?????mate bengkak kenape/???kitorang berempat dlm kete..

=,='' kol 5 kot bang, baru bangun tido memang la mate bengkak, aduyaiii
kakak aku jawab tak cukup tido, ye la maybe dah tu tugas dorang, tengok2 dalam kete, suh bukak bonet... dalam bonet tu ade satu plastik besar barang kahwin kawan adik aku yang dah diikat kemas,

abe polisi : ape dalam plastik ni??????? awak bukak

akak aku : barang kawen je dalam plastik tu....

AP: sape kawen????
AA: saya la kawen.....
AP: dah nak kawen ke?????xleh la ngorat...bla..bla..bla...
AP: Pahang kat ne???
AA:Lipis
AP: ooooo ni dak kampung siti nurhaliza ni, awak kenal siti saerah????
AA: sape tu?? tak kenal.....

kawan kakak aku sorang ni , indon. masuk sini untuk kerja la...polis tu amek amende ntah namenye, bukan passport tapi cam len sikit,

AP: ni ape nombor macam ni????

pas tu die amek hp die cam cek2 something, number awak ni tak ade pun dlm database......

aku dah cuak da......pas tu kawan kakak aku rileks aje,
pas tu dorang pulangkan ic dan suh kitorang jalan...huh...

perjalanan disambung dengan perjalanan yang sgt lancar sebab ade 2 3 bijik kete je lalu LTP..tapi jalan nak ke KL sangat jem dekat  tol gombak , dengan berpuluh2 bijik bas dek...huhuhu..nasib la korang oiiiiiii.....nak buek guano...

x sompek amek gambor sebab aku sangat ngantuk....

3 comments:

Anum Shukri said...

abang polis tu cuma nak ngorat jer tu...yalah semua anak dara kan?ke ada mak dara?

Unknown said...

@ ummi anum ~ huhu..kitorang saspek gitu gak.hahahaha

Unknown said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers