Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, July 20, 2011

entry tak ade kaitan

da lame kot x jejakkan kaki ke kuantan..lepas abes study memang dah jarang turun kuantan....tapi dulu sekali sekala turun gak sebab enchik pujaan hati masih di kuantan..tapi skang dia bersama keluarga sudah pindah johor....hueeeee memang dah tadek tujuan langsung turun kuantan... melainkan time raye or kalau ade sedare mare kawen....tapi hari ni oleh kerana kursus aku jejak jugak kuantan... hahahahahhahaahaa<---- aku x sure nape aku suke type hahahahahaa walopon tadek ape yg kelakar..

taun lepas ade gak turun kuantan ngan boyfie sebab die mau lawat kakak sepupunya tapi x jalan sangat...tapi ari ni cam merate gak la aku jalan.......masuk kuantan cam berdebar2 aje ase ati..ntah nape..aku pun x tau...tapi satu yang pasti, aku rindu dengan kenangan2 yang ada kat sini...hooooooo tetibe rindu kamu encik steward....rindu bangat shama kamu....nak balik kl...nk jumpe kamu.....rinduuuu T___T

pstt*** rindu jugak kat mak n abah..........aduinye


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers