Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, July 15, 2011

Eh..teringin nak buat...

tengok banyak kat blog-blog lain letak iklan-iklan yang sangat banyak..dan pernah jugak orang email tanye harge berape sebulan kalau die nak letak iklan..tapi x jawab pun sebab rase macam eh..seyes ke ni??blog ni ke??x geleme kot blog hambe ni.... huhu
tapi tetibe lak teringin nak buat...kalo korang rase nak letak banner iklan PM detail ye...

oppsss...PERCUMA okeh sampai aku sendiri boring tengok iklan korang..hehe......
tapi aku tak janji bile korang letak iklan kat blog ni korang dpt ramai buyer...trafik aku tak tinggi mane pun la....
kalo takmo pun xpe.... 
wekkkkkk!!!!!!!

1 comment:

deqlis said...

wah!! ada org call yer??:-)

Tolong vote picture saya


1. Klik LIKE this page..

http://www.facebook.com/MyWrangler?ref=ts

2. Then gi
http://apps.facebook.com/mywranglerway/

kat "search photo" type "Ellismelia Mohamad" then kuar gambo saya pakai baju biru...then LIKE yer..

klu leh guna gak ID mak/ayah/adik beradik/kawan dan tlg vote byk2x..thanks u..

atau sertai GA saya di SINI.. Timaceh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers