Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, April 27, 2011

who' wear it better?????

pernah ke korang suatu hari tu berjalan-jalan tiba-tiba terserempak dengan orang yang pakai baju sebijik macam baju yang korang pakai??? mesti korang ase macam Onion Icons...nak-nak lagi kalau ade member2 pakat gelak korang ramai2..haaaa lagi la ase nak sepak je muke member sorang2 kan... kalau terserempak dengan orang pakai baju sama kalau boleh kite jalan diam2 je tak berbunyi sikit takut orang perasan kan..tapi yang spoil bila kawan ko gelak2 kan orang da pandang..bila ade orang pandang kan orang dah perasan yang baju ko same pesen dengan baju orang ag satu...SPOIL kan??? 


kalau ko beli baju kat jalan tar lagi la...kalau ko berjalan tu ade la dalam 2 3 orang yang pakai baju sama..marah tol rase hati...macam tak de hari lain ko nak pakai baju tu...pakai la hari esok ke, hari jumaat ke...kan???? xde perancangan rapi betul. tapi kalau nak fikir-fikir balik kalau orang macam aku ni nak jumpe baju yang sama peratus die memang tinggi..ye la jenis aku ni bukan la yang suka beli baju2 dekat butik ni.. tak lalu u olzz...bukan i yang tak lalu tapi poket i yang x lalu nk membeli belah kat situ...baik simpan duit untuk makan lagi sedap...hahaha perut kenyang...ati senang.. baju aku g keje pun baju kurung zaman aku skolah2 dulu kala...betul aku tak tipu. baju biru aku siap ade poket bagai... 


next time kan kalau korang terserempak dengan orang yang pakai baju sama jangan gabra jangan segan, kalau member korang gelak2 wat tak tau..jalan ala-ala catwalk pas tu gayakan baju tu dengan gaya yang paling anggun sekali.. t mesti orang pandang ko dan kate ahhh baju yang die pakai ni lagi cantik pade yang budak tu pakai..hahahha settle


alaaa...retis pun pakai baju same ape....tapi sape yang gayakan baju tu dengan cantik lagi penting....tol tak??? meh aku kasi cuci mate korang dengan 2 3 keping gambor retis 


<--more--!>





1 comment:

Lieza Nordin said...

hahaha.. stakat ni x pernh lagi la pakai baju y sama... hehehe.. tapi xtau la kalau diri sndiri xperasan..heheheh xD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers