Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, March 3, 2011

PEMANDU TEKSI YANG TERLAMPAU

KITE BAKO!!!!! KITE BAKO!!!! KITE BAKO

Aku emo ok hari ni..tertekan..eh bukan hari2 pun tertekan ke???? huhu kire hari ni tahap die lebih sikit la kan..2 pasal la aku citer...
Aku ngan kengkawan da le lembap lambat beb pagi tadi .... dan oleh kerana hujan turun dengan malu2 so aku n the geng decide nk g keje nek teksi...
pakcik tu plak menyepoil kan keadaan bila saje ikut jalan jem...derrrr dah nampak mahameru jem..ade abang trafik lagi kau mahu ikut situ...
pas 2 dak yana bersuara

"hekot pwtc la pokcik deh"
"ikut pwtc ke?? ikut sini pun x jem" jawab pakcik tersebut.. walopon hakikatnye jalan cam haremmm....
pas 2 pakcik tersebut pun mengubah haluan ke pwtc....

aku cam pelik gak la..asal pakcik ni drive cam siput?? ke memang perasaan aku je??? aku nengok jalan ade 2 lane... tapi pakcik 2 akan que dekat lane yang memang ade banyak kete..contoh la aku bagi ni


padahal lane sebelah sane non hado kereta...kat semua simpang yang ade lampu isyarat la kompem dia akan select lane yang banyak kereta.... hoh memang xde taste la pakcik ni....
okey aku leh terima slow nak2 banyak kete kan pepagi..tapi masalahnye kat bukit tungku tu langsung xjem..ade la 2 3 ketul je  kete lalu situ..tapi die still bawak slow ...kalo nk lalu bumper lagi sakit..memang die slow kan teksi tu seslow yang mungkin..kadang2 tu die punyer slow smpai nak naik bumper pun x lepas je...
ciss...smpai2 office aku nengok meter dia lam ringit2 dan sen2 la..then die suke2 ati nk genapkan sen2 jadi hengget2...hah no way okey..setiap sen tu adalah titik peluh aku..huhu emo terlebih
seb  bek aku memang dah prepare wet sen...hahahahaa so xde alasan die nk ckp tadek wet kecik..hoh...
tak mo da nek teksi yang banyak bunge2...
aku risau Punch aku je kaler merah....kaler peberet aku tu..kalo boleh hari2 aku nk kaler ni lam punch card aku...boleh dok?







7 comments:

SherilH said...

haha tu namanye pakcik tu nak kaut untung..tapi dapat nye yang non ado.. kan. siput je bawa. hiihi

Unknown said...

@The Princess~taw xpe...2 pasal die nk redah jem memula

najwa's said...

hehe sabo jela kalo dapat teksi cmni kan?

Golden Rose said...

biasela tu...dulu zaman sha nek bas mmg azab...time kita nak cepatla diaorang bawak slow banget then rajin plak stop setiap bus stop...

Unknown said...

tragedi teksi jugokkk!! hoho

Unknown said...

@najwa~taw xpe awak
@golden rose ~ kan..mang geram tol la..
@finaz~yep..hahahah nyampah kan ngan teksi ni..tapi terpakse

Unknown said...

len kali, ko bwk pisau dalam beg.. kalu ko nek teksi yg ciput camtu tu lg, ko kluarkn pisau tu n acukn kat tengkuk die... pastu ko ckp r " bek pakcik bwk laju skit..180kmh ke.. kalu x, selambe je saye cucuk idung pakcik gune pisau ni.." .. ...selamat mcube..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers