Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, February 21, 2011

Rumour a.k.a Khabar angin a.k.a desas desus a.k.a gossip

hari ni, aku nak cakap pasal khabar angin…tau kan khabar angin tu ape??? huh cam tanye dak kecik je kan?? bajet ko sorang je tau maksud khabar angin 2? non hadooo......
meh aku bagi contoh la lebih kureng cam kiter mase kecik2 dulu kan ada bisik2 cerita….org pertama yg dapat cerita tu panjang…tp bile bisik2 smp ke hujung cerite tu dah jd macam versi disebabkan tokok tambah dan tersalah info & tersalah faham…
penat kan nak melayan soalan orang bila dorang asyik dengar khabar angin..
mcm yang kita tau jugak la..khabar angin ni sesuatu yang belum diketahui kebenaran dia..tapi orang kat sini suka assume khabar angin 2 adalah info yang tepat dan padat...whadehel la kan... nyampah ok...* padahal aku pun same lau dengar khabar angin cepat je update entri..haha cam kes fesbuk 
aku baru kol 2 3 bijik hotel untuk mintak sebut harga wat k*****s,tapi dorang lebih tau dari aku...hahahhaha lawak tol

kol hotel terengganu 
**AKU DENGAR ***sus NK WAT KAT TERENGGANU
aku ~eh..ane plak....bru mintk sebut hrge

kol hotel Johor
** Jadi ke ***sus nak wat kat johor???
aku ~ errrr ??????

 ** aku dengar ko dah pilih 3 tempat...ko wat pilihan kat mane???gitau jela nak rahsia2 ngan aku pulak**ane pulak aku dpt mandat nak pilih2 tempat kan...aku cume cari tempat
 ** ade la sumber2 yang boleh dipercayai cakap bla...la...bla...... 
 ** wat kat pahang tarikh yang sama ke??
**jadi ke kat mersing*ni paling xbleh bla, gua tadek mintak sini derrrrrrr
** tettttt cakap tarikh postpone lagi .kenape postpone
**k****s wat kat pahang 

aduiiiiiiiiiii...aku fenin..mane la mereka dapat cerita2 ni...bos aku pun xtaw ag korang ag advance ..aku tadek dapat arahan tarikh postpone ag dorang plak tau tarikh postpone....thehehehhehee....
aku pun mungkin tergolong dalam salah seorang dr mereka...wahahhahaa...tapi bila ni jadi kat aku....so pengajaran kat sini untuk aku dan mereka yang terlibat .tunggu surat ye...lagi official....

psstttt****google kat sini tak yah korang search...info sampai tepat pada masanya..daftar ngan upline aje..kompem upline akan update segala cerita ...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers