Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, February 24, 2011

"Program TV Saya Sendiri - Ady Budika Contest"

Ady Budika
klik banner untuk join

Kalau aku ade peluang la dapat program tv aku sendiri, aku nk wat talkshow cam oprah punyer 2..walaweh..angan2 tinggi melangit kan?
pas 2 set tu aku nk kalerful..warna -warni....sedap mata memandang...
talk show aku haruslah berunsurkan infotainment kan....yang mana sedikit info dan sedikit hiburan..kasi belen gitu..hohoho
aku leh jemput blogger2 untuk dtg ke talk show..jemput artis..pheeewit..jemput student2...
banyak benda r nak wat...
jemput lak bukan jemput sorang je taw..jemput la 2 3 orang..ala2 gather gitu...
name talkshow aku lak...
emm ape ye???
Talkative
ehh betul ke idok ejaan???kamus xde lak sini..cissss

stesen tv pilihan mestilah 8tv ..kalo x boleh tv3 pun best gak..janji tv kan

Bagaimana nak tarik penonton?
susah gak soklan ni..tapi asenye mestilah saya kene cari info2 semasa dan hot gitu....orang Malaysia ni asenye seme dah pandai memilih..so pandai2 kene pilih isu yang harus diketengahkan..

hoho..itu saje wat mase ni

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers