Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, February 10, 2011

Obses fikirkan cara romantik sambut Valentine?? Maulidur Rasul tak pulak












belumpun sampai 14 Februari aku tengok da ramai ada perancangan ape yang nak buat untuk valentine ni....kalo yang perempuan 2 mesti impikan saat yang romantik gile kan untuk hari ni..time 2 jugak bunga ros, cokelat, mcm2 jenis la akan dijual secara besar-besaran... hueeee tapi sambutan maulidur rasul???

xde pulak aku nengok status kat fb
" ohhh 15 ni my sayang ajak g surau ade sambutan maulidur rasul, sonok!!!! yeeyyyy sweet"

tapi yang ni ade
"valentine ni ape yg i dapat ea? b da tempah meja dekat restoran mahal yang romantik nak mati, sweet tak bf I?"

aku bukan nak mengata orang tapi bukankah lebih baik kalo kita lebih tekankan pada sambutan maulidur rasul...kita pun tau sambutan Valentine day 2 tak elok..kalau tol nak sambut hari kasih-sayang, hari2 pun boleh tol tak??????

mase skolah dulu time valentine day mesti ade dak jual coklat untuk dihadiahkan pada orang...aku pun gedik2 nk beli satu tapi untuk diri sendiri la...hahaha dak 2 suh aku tulis je dari sape2 pun..aku pun tulis dari rizalman walopon hakikatnye aku tak kenal pun sape rizalman 2 sebenarnye...time valentine je aku dpt cokelat, aku jadi pelik asal aku dpt cekelat ni??rizalman lak 2 yg antar...sekali kawan aku kate
"bukan ko ke yg order hari 2"
haaaaaaa.....aku lupe la...kan aku yg order..tapi aku x byr ag 2 pasal aku x ingat..tapi dak yg jual 2 claim aku dah bayar....kire rezeki aku la kan??????

** nanti aku post pasal maulidur rasul ngan valentine day....
** aku x kondem sesape...cuma untuk peringatan diri aku je... 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers