Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, January 31, 2011

.::: oh aweks:::.


ni entry dr salykin sobry.... sharing is caring..meh terjah blog die reramai
Saya suka sgt tengok jari-jemari awek 
saya...cantik betul.. sungguh! sampai takut 
nak pegang...bukan takut patah tau... tapi 
takut nanti jari-jemari kitorang tak boleh 
tolong each other di satu hari yang giler 
forever depan yang maha Esa... 

saya suka tengok rambut awek saya...cantik 
betol... sungguh! sebab tu saya belikan dia 
tudung... hmm, bukan sebab jeles orang lain 
tgk plak tau.... tapi, 
sebab saya nak tgk rambut iklan pantene dia 
tu sampai bila2... takut nanti dibakar dek api 
neraka, di suatu hari yang giler forever... 

saya suka tgk body awek saya...solid betol... 
sungguh! sebab tu saya belikan dia telekong 
supaya mase die 'dating' dgn Kekasih die 
Yang Utama, dia jaaauh lg cantik dan berseri 
menghadapNya. saya pun tumpang dapat 
pahala. pergh, syoknye... 

saya sedih sgt bile tengok awek saya tak 
tido, tak makan, sbb rindu kat saya... saya 
pun macam tu jugak, ada problem yang 
sama.. die tanya apa ubatnya?... 
saya pun bagi die Quran untuk penenang 
jiwa... semoga lebih cintakanNya drpd saya... 

saya sedih tengok awek saya selalu pesan 
macam2 kat saya.. "makan, minum, jaga diri, 
drive elok2 tau.. nanti awak sakit saye susah 
ati... bla bla bla bla" katenya.. tapi bila tengok 
movie sama2, burn asar maghrib gitu aje, 
die tak kata satu aper pun.. Hai... berdosanye 
saya.... 

kesimpulannya saya memang shayang sgt 
kt dia.. nak jumper die, bersama dia, giler 
forever.. yang ever punye forever.. di dunia 
dan akhirat terutamanya, janji nak share 
heaven sama2.. kekal bahagia, selamanya... 

semoga kami saling mengingati, dosa 
sendiri pun infiniti... nak tanggung dosa dia 
lagi pulak lepas ni... semoga kami 
menginsafi diri... Ya Allah, ampunkanlah 
kami.... semoga kami dapat kekal 
bersama selamanya, di syurga nanti... 

Amin... 

sumber : salykin sobry

1 comment:

Hanis Azla said...

menarik sgt.. like it so much..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers