Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, January 18, 2011

Aku mau makan!!!

"Allah selamatkan kamu!!!!!"
"Allah selamatkan kamu!!!!!"
"Allah selamatkan kamu semua , Allah selamatkan kamu!!!!!" 
okey nyanyi2 jap....bukan ape sebagai tanda terima kasih kerana dapat makan free ari ni...
ohhhhh bahagianya idop kalau hari-hari macam ni ye tak....

menu untuk hari ni
sarapan

nasi lemak free

minum pagi
@ckba

@ Pr*k*m

@ Ck4SJ


Lunch

cube teka....
okey mang aku xde seni
cam ni hah rupe sebenar die


malam jap ag 

oh meriahnye...
.
.
.
.
.
.
ni cume angan2 jek...

cam ni aje sebenarnye...
huahuahuahua....
* bos saye kate orang cerdik mang makan megi aje...
*so conclusion yg aku wat makan megi bukan sebab xde wet tau...tapi sebab pandai...errrrrrrrrrrrrrrrrrr......boleh gitu???

jangan lupe terjah kawan baru aku

2 comments:

Unknown said...

mule2 aku tngok mknn ko,. dr atas,.. nasi lemak.. pastu teh gelek(..gelek? camne tu?) ..pastu pizza... perghh... aku rase ke'jeles'an mula timbul..ye la, mkn free ko sedap2.. tp, bile aku scroll smpai bwh.. mkn megi je?! ... megi kosong lak tu... jeles pon b'tukar kepada kesian... ape daa.. mn de org cerdik mkn megi aje... org cerdik mkn megi+sayur2an+telur.. kalu boleh, letak ikan sekali..yg BESAAR PUNYER!!...~besar punyer(bgema..) ...

Unknown said...

@hafiez~hahahhahahahahaa.... orng cerdik r mkn megi jek..ko nengok kat u dak2 pandai ane de mase nk g cafe..seme 2 buang mase baik g study..sebab 2 la orang pandai ni mkn megi je.....

sebab 2 gak orang pandai cepat mati erkkkk!!!!!ni bos aku la kate....

kalo letak sayur segala ane de ase megi asli dah...dah x syiokkkk!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers