Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, December 28, 2010

Shaye menang award

ucapan saya
mekasih kepade peminat2...
mekasih kepada PA saye, Manager, make up artis, wardrobe...
kru2 yan g terlibat terima kasih semua.. i love u 0ls..muahhhh
kepada yang tak menang jangan meleleh air liur yeeee....
yang ado.. award ni telah ditag oleh jiran saye mak cek Citah yang berjiwa indie...dan seorang peminat rahsia yang bernama eiksyad...aiceceyh..minat la kononnye...pada pemilik nama sila jangan ckp pape.....
huhuhuuuuu mekasih2

2) Berikan 4 ciri gurl/boy untuk dijadikan wife/husband?
kewangan yang kukuh
boleh bimbing saye
boleh jadi contoh yang baik pada anak2 (ehhh... ape ni?)
pandai hormat orang
pandai masak
x cerewet
kehkehkeh...da terlebih 4 dah..tak pe kan?? biasa lau exam cikgu suh jawab lebih2..t die pilih jawapan ane yang betul...
tak ikut susunan ni..... lau ikut susunan t nampak cam boring lak..hukhukk

3) Berikan satu tips untuk kekalkan relationship korang dgn partner korang?
mengapa harus aku yang mengalah..tak pernah kah kau terfikir sedikt tentang hatiku
asenye mengalah kot

4) Pernah anda jumpa doa pendekat jodoh dan putus cinta?
tak pernah ag..sape ade boleh bagi

5) Letakkan link pilihan anda dan tell them they has won this award;)



4 comments:

Nur Liyana said...

hik hik.. dapat award lagiii... terima kasih!! :DD

eik`S noName said...

Pernah anda jumpa doa pendekat jodoh dan putus cinta?

doa mmg penting...tp ade doa, xde usehe utk kearah itu, xjadi jugak kan...ahaks

Unknown said...

@ yana~ hikhik....amek2..ikhlas tooh

@ eik ~ betul gak kan..so kene ade 2 2 la erk...baik!!!!

Mag said...

wah!! menang award.. tahniah lah!! cool! anyway.. blog anda sungguh menarik buat saya tertarik.. suka dan follow anda

Ini entry terbaru saya..
Cara cepat tingkatkan traffic
Skuad MALAYSIA berjaya Benam CHELSEA 3 - 0 
Pembaca Fanatik Blog gua mengganas
Aku nak rambut mcm Dr Rozmey
Gempar! ramai bantah aku wat rambut DdR
Mari lah ROGOL saya!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers