Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, August 20, 2010

FrenzyFM

emmmm..amende ni?? aku pun x tau.. kawan aku yang bagi add ni bilamane dia da x sanggup lagi dengar bebelan aku sal Facebook kat office kene block. Hahahahhahaha... memang boring giler ...nak update status tak boleh ..nak tengok kawan2 sihat ke sakit ke, itupun tak boleh. tensi0n bangat. aku pun tak faham kenapa dia block FB, Myspace,Fs n yang seangkatan dengannye...why?? why?? alasan takut prestasi keje menurun tak jugak lagi mencanak-canak naik ade la...yela sape yang tak boring bila asyik buat kerja aje.. boleh pening kepala di buatnya.. bila dah pening ape kerja pun x boleh buat.. pada aku wat la pape pun asalkan kerja beres..itu yang penting..masing2 dah besar so pandai2 la fikir..ye tak????

bila bukak frenzyfm ni aku tengok takde ape yang menarik p0wn...  kuang ajo punyer membe menipu aku yeee  aku pun cube la mendaftarkan diriku lam frenzyfm ni...huhuhu belek punyer belek aku ase cam ok lak ( sila abaikan, tuan tanah kedaung memang macam ni, macam lalang kejap cakap xde ape, kejap cakap ok) . boleh dikatakan menarik , itu pandangan awal aku coz aku lom pown explore frenzyfm ni.. Ape pun kredit 2 moderator yg create frenzyfm ni...anda memang best.. sebab anda shaye dah x b0ring ag.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers